وبلاگ آموزشی ، سیاسی، اجتماعی، تاریخی

پل ارتباطی بین من و دانش آموزانم و همکاران عزیزم و اولیاء دانش آموزانم

وبلاگ آموزشی ، سیاسی، اجتماعی، تاریخی

به نام خدا : اینجانب سعید خداوردویی دبیر و مدرس تاریخ - مطالعات اجتماعی و جغرافیا - دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی - متولد اول شهریور 1352 - سابقه تدریس 25 سال
saeid.teacher@gmail.com

نویسندگان

به نام خدا

اینجانب سعید خداوردوئی در تاریخ اول شهریور سال 1352 هجری شمسی در روستای بازران از توابع بخش پیشخور در شهرستان فامنین استان همدان در یک خانواده مذهبی متولد شدم . نام پدرم حاج ابراهیم خداوردویی و مادرم فاطمه هادیی می باشد . مدت کوتاهی پس از تولدم به شهر مقدس قم مهاجرت کردیم . دوران کودکی من در یک خانواده پرجمعیت سپری شد .

بنده اول ابتدایی را در مدرسه حق بین قم گذراندم و چهارسال بعد ابتدایی را در مدرسه شهید محمد منتظری قم گذراندم و دوره راهنمایی را در مدرسه راهنمایی شهید محمد منتظری و دوره دبیرستان را در دبیرستان صدوق قم طی کردم ؛ و در سال 1371 موفق به اخذ مدرک دیپلم اقتصاد اسلامی شدم ؛ و همان سال در آزمون سراسر شرکت کرده و در دوره کاردانی رشته علوم اجتماعی مرکز تربیت معلم شهید محمد منتظری ورامین پذیرفته شدم . بنده در تمام دوران تحصیل دوازده ساله ام (تا دیپلم) ضمن درس خواندن در گارگاه قالی بافی مشغول کار بودم . دو سال بعد موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شدم و به استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش درآمدم ؛ و 3 سال در مدارس راهنمایی آموزش و پرورش شهرری (مدارس جابربن حیان و شهادت و شهید خرسند) تدریس کردم و بعد به قم منتقل شدم . در سال 1377 در دوره کارشناسی علوم اجتماعی پذیرفته شدم و در سال 1379 موفق به اخذ مدرک لیسانس علوم اجتماعی شدم و در دبیرستان ها و مدارس راهنمایی قم تدریس کردم . از جمله دبیرستان های غیرانتفاعی هدایت و درخشان و البرز و مدارس راهنمایی غیرانتفاعی فارابی و البرز و مهدیه و هدایت و توحید و مدارس راهنمایی دولتی حاج محمد مکتبی و امام موسی صدر و امجدی و نمونه دولتی علامه طباطبایی تدریس کردم . در سال 1387 آزمون فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی قم قبول شدم و در تاریخ 1389 با معدل هیجده و هشتاد و یک صدم فارغ التحصیل شدم و شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی را کسب کردم . بنده در طول خدمت 23 ساله خود فعالیت های علمی ناچیزی داشته ام که به طور فهرست وار بیان می کنم.

1- انتخاب به عنوان طراح سئوالات نهایی استان قم در درس های تاریخ و جغرافیا و اجتماعی در چندین دوره و طراح سئوالات آزمون های هماهنگ مدارس نمونه دولتی قم.

2- انتخاب به عنوان سرگروه علوم اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه 4 قم در سال 1380

3- کسب عنوان دوم ناحیه 4 آموزش و پرورش قم در جشنواره تدریس برتر درس اجتماعی در سال 1390

4-  کسب عنوان دوم ناحیه 4 آموزش و پرورش قم در جشنواره تدریس برتر درس تاریخ در سال 1391

5- کسب عنوان اول ناحیه4  آموزش و پرورش قم و سوم استان در جشنواره تدریس برتر درس مطالعات اجتماعی در سال 1392

6- کسب عنوان معلم نمونه در سطح ناحیه 4 آموزش و پرورش شهر قم در سال تحصیلی 1393 1394

7- کسب عنوان رتبه برگزیده کشوری مقاله ارائه شده در همایش کشوری هویت ملی در اردیبهشت 1394 ( این همایش در اراک برگزار شد .)

8- کسب عنوان معلم نمونه در سطح مدرسه در دوسال تحصیلی 1391-1392  و 1392 1393

9- چاپ چندین مقاله در نشریات استانی به خصوص هفته نامه پیام قم تحت عناوین جامعه شناسی کلاس درس - برنامه درسی پنهان   نگاهی تاریخی به ملی شدن صنعت نفت ایران .

10- درج چندین مقاله و مطلب علمی در سایت پایگاه کشوری مطالعات اجتماعی تحت عناوین : نقش آموزش و پرورش در بازتولید هویت ملی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران - ملی شدن صنعت نفت -  آشنایی با اصلاحات و مفاهیم سیاسی - معرفی یاران امام حسین (ع) معرفی رشته های جغرافیایی معرفی سازمان همکاری های اقتصادی اکو  و تولید چند محتوای الکترونیکی مرتبط با دروس مطالعات اجتماعی .

11- درج مقاله تحت عنوان منشور حکومتی پیامبر ( ص ) در وبلاگ مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه 4 قم .

12- درج مقاله در مجله رشد علوم اجتماعی تحت عنوان تاثیرآموزش و پرورش در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران .

13- درج مطلب تاریخی (سخنان بزرگان در مورد تاریخ) در وبلاگ مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش یزد .

14- همکاری با فرمانداری شهرری و قم در برگزاری انتخابات در چندین دوره به عنوان بازرس وزارت کشور و بازرس فرمانداری و رئیس شعبه انتخابات و نایب رئیس شعبه انتخابات و منشی انتخابات .

و چندین کار پژوهشی دیگر از جمله : بررسی روابط سیاسی ایران و انگلستان در دوره قاجار - بررسی جنگ جهانی دوم و تاتیر آن در ایران بررسی تاثیر جهانی شدن در فرایند جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران  - تاثیر جهانی شدن در آموزش و پرورش جهانی شدن و ابعاد آن بررسی فاشیسم و نازیسم بررسی جنبش اخوان المسلمین مصر بازتاب و تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر جنبش های سیاسی معاصر- بررسی اندیشه های دکتر علی شریعتی   بررسی آثار دکتر صادق زیباکلام- پوپولیسم چیست؟ - آشنایی با زندگی مشاهیر جغرافیایی ایران معرفی چند استاد برجسته علوم سیاسی .

.